Anna Liisa Upsal i Townsville, Australia


5 dager igjen av 2. klasse
mars 23, 2011, 07:59
Filed under: Ferie, I Townsville, Reise, Skole, Utveksling

har vaert en veldig stressende uke. Naboen hadde innbrudd og tyvene gikk rett forbi vinduet mitt og saa rett inn! Jeg hadde ikke trukket for gardinene og vinduet var aapent. Creepy. Er saa glad vi har gitter forran myggnettet. De hadde nemlig kuttet i det for aa komme inn vaskeromsdoeren. I tilegg til dette gikk bestefar bort, og dagen etter gikk dataen samme veien. Jeg mistet en fysikk assigment som var nesten ferdig og teller hele karakteren. Og begynnelsen paa marine assigmenten min. Og hadde en matte eksamen hvor jeg ikke klarte aa svare paa noe som helst.

Heldigvis har jeg tatt megselv en liten ferie i alt dette, skal til Wagga Wagga og Brisbane med vertsforeldrene mine. Blir godt aa komme vekk litt. Selvom dette betyr at jeg har 2 exams/assessment due hver dag i uken jeg kommer hjem. Min siste uke for 2. klasse. Saa jeg har bare 5 skoledager igjen!

Siden jeg ikke har data skal jeg heller fikse opp i dette innlegget senere.


2 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

Hørtes ikke ut som en alt for kjekk uke nei! Herligt å bare ha 5 dager igjen av 2.klasse da:-) Når reiser du hjem igjen egentlig?:-)

Kommentar av Katinka

åhh, jeg vet at jeg skulle søke meg inn på kkg til høsten så fikk jeg i du har hatt en fæl uke, men se lyst på det. du er straks ferdig på skolen, imens vi andre må slite i to-tre måneder til.

forresten, jeg har glemt å spørre deg om noe som egentlig er veldig viktig! jeg har selvfølgelig søkt meg inn på kkg til høsten, men da jeg skulle gjøre det fikk jeg ikke søkt på noe annet enn vg2, altså ikke vg3. har jeg gjort noe feil? tenk om jeg gå må om igjen fordi jeg søkte feil! omg!

Kommentar av Vilde




Legg igjen en kommentar